niedziela, 27 lipca 2014

Again!&summertime


Hei kochani! Stwierdziłam, że powinnam zacząć od nowa blogowanie. To jest coś, co kocham. Zmieniłam wygląd i będę starać się dodawać posty kilka razy w tygodniu :)
Ogólnie to już miesiąc wakacji! Bardzo szybko zleciało, ale na szczęście w dobrym gronie i świetnie się bawiłam przez ten czas. Pogoda w te wakacje jest rewelacyjna, oby tak dalej! W dodatku swoją obecnością zaskoczył mnie mój przyjaciel, który mieszka za granicą *poniżej na zdjęciu*, także lepiej być nie mogło!
W związku z tym, że zachody słońca są tak szczególnie piękne latem wybrałam się ze znajomą *klik do jej bloga* na zdjęcia :) Przed tym byłyśmy też w 'strasznym domu' *oczywiście opuszczonym* i wcieliłam się w psycho-opętaną *nie mam pojęcia jak to inaczej określić*, jeżeli chcecie też zdjęcia z tej sesji to możecie śmiało pisać w komentarzach!

Jak wam mijają wakacje?
Do której klasy idziecie po wakacjach?
Podobają wam się zdjęcia?



2 komentarze: